Zaterdag 26 april zijn wij gesloten vanwege Koningsdag. Maandag 28 april staan we weer voor u klaar en bent u van harte welkom in onze showroom.

Nazorg & Service Manager
Hilde van der Meer is verantwoordelijk voor het aansturen van de Serviceafdeling bij Ploeg kozijnen. Samen met het team streeft zij ernaar dat klanten zo goed mogelijk worden geholpen in het klachtenproces. Naast het aansturen van het team houdt Hilde zich bezig met het verhogen van de kwaliteit van de producten en het proces. Ze vind het belangrijk dat ervaringen worden meegenomen en hiervan wordt geleerd, zodat we (waar nodig) op zoek gaan naar manieren om te verbeteren.
Hilde is ooit gestart als planner maar is uiteindelijk terecht gekomen bij haar huidige functie. Gedurende haar 11 jaar bij Ploeg Kozijnen heeft ze een cruciale rol gespeeld bij het bouwen van haar afdeling. Terwijl Ploeg groeide, groeide de service afdeling met haar mee. Dat is waarom ze zich nog steeds inzet om de processen steeds beter te maken.
Met haar motto: 'Pluk de dag', probeert ze van elke dag een feestje te maken. Elk jaar is Hilde wel te vinden op de skipiste en daarnaast houdt ze ook van een potje tennis of fanatiek rondje sportschool.
- Functie
- Nazorg & Service Manager
- Afdeling
- Nazorg & Service
- Bij Ploeg sinds
- 2012
Tips van Hilde

Condens op buitenkant ramen
Een teken dat uw beglazing goed isoleert

Schoonmaken kunststof kozijnen en isolatieglas
Wat kunt u doen om het fraaie uiterlijk van de kunststof kozijnen te behouden?

Schimmel op het kozijn verwijderen en voorkomen: tips & tricks!
Schimmel is slecht voor het raamkozijn, maar vooral ook voor uw gezondheid.