Zijn de KAM-zorgsystemen jou niet vreemd? Wil jij presteren met plezier en vind jij het belangrijk dat jouw collega’s dat ook doen? Als KAM-coördinator bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep hou jij het overzicht in onze wereld van procedures en documenten en zie jij het als een uitdaging hierbij de aansluiting met de praktijk te houden. Samen met je collega’s maak jij ook de werkomgeving veiliger en daar krijg je energie van!
Wat ga je doen?
Als KAM-coördinator houd je je bezig met het opzetten, onderhouden en verbeteren van het KAM-zorgsysteem binnen Ploeg kozijnen. Je zorgt ervoor dat we aan alle regels en normen voldoen en dat we onze certificaten behouden. Daarnaast help je mee om onze werkomgeving veilig, gezond en duurzaam te maken.
Jouw belangrijkste taken zijn:
-
Bijdragen aan en versterken van ons KAM-zorgbeleid: Je stelt KAM-zorgbeleid en procedures op, ontwikkelt ze en voert ze uit in lijn met wet- en regelgeving en onze bedrijfsdoelstellingen. Je voert interne audits uit en coördineert externe audits, altijd met een oog op verbetering.
-
Risicobeheer: Je identificeert, analyseert en beheert risico’s op het gebied van kwaliteit, veiligheid en milieu. Met jouw inzet worden preventieve maatregelen en actieplannen geïmplementeerd om onze werkomgeving veilig en duurzaam te houden.
-
Continue verbetering: Je initieert en coördineert verbeteringsprocessen op basis van evaluaties, incidentonderzoeken en feedback. Jouw doel is altijd om onze KAM-prestaties te verbeteren en het beste uit elke situatie te halen.
Wie ben jij?
Jij bent iemand die houdt van afwisseling en graag het gesprek aan gaat. Daarbij denk je in praktische oplossingen waarbij je alle belangen afweegt, jij laat je niet gek maken! Vervolgens zet je zelfstandig de plannen om in praktische acties en als het dan toch net even anders loopt pas je het plan net zo makkelijk weer aan.
Dit neem je mee:
- Mbo/hbo werk- en denkniveau;
- Bij de functie passende afgeronde opleiding is een pre (bijvoorbeeld integraal-, middelbaar- of hogere veiligheidskundige (IVK, MVK, HVK);
- Sterke communicatieve vaardigheden;
- Analytische en probleemoplossende vaardigheden;
- Ervaring met KAM-systemen en tools is een pre.
Wat bieden wij?
Wij bieden je op basis van een 40-urige werkweek:
- Een bruto maandsalaris van € 2.560 – € 4.500 (op basis van relevante werkervaring);
- 8% vakantiegeld;
- 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar;
- Een reiskostenvergoeding;
- Dienstverband van 32-40 uur;
- Een Microsoft Surface laptop van de zaak;
- Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
- Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
- Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
- In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.
Waar kom je te werken?
Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 200 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als KAM-coördinator werk je flexibel vanaf beide locaties, thuiswerken behoort eveneens tot de mogelijkheden. Natuurlijk ben jij ook met enige regelmaat te vinden op een van de lopende montageklussen.
Door het succes van de afgelopen jaren zijn we hard gegroeid, maar is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed weten vast te houden. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. Dit zie je ook terug in onze cultuurwaarden: ‘Elke Ploeger is van waarde’, ‘Presteren met plezier’, ‘De kracht van kwaliteit’ en ‘Mijn pakkie aan’.
Wil je bij onze Ploeg horen?
Zie jij jezelf al bij ons werken? Kom gerust langs voor een kop koffie of bel ons voor meer informatie. We maken graag kennis met je!
Gesolliciteerd, en nu?
Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).
Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.
Tijdens het eerste gesprek maak je kennis met de coördinator van jouw team en de manager van jouw afdeling. We horen graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.