Bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep ben je als projectleider overal te vinden: op kantoor, op de bouw en soms lekker vanuit huis. Geen enkele dag is hetzelfde, want elk project brengt weer nieuwe uitdagingen met zich mee. En die uitdagingen? Die houden je scherp. Zo zorg jij ervoor dat ieder project perfect wordt opgeleverd aan de klant. Samenwerken, schakelen en afwisselend werk op verschillende locaties, dat is wat je mag verwachten.
Wat ga je doen?
Je begint je dag met een goede kop koffie en een praatje met je collega’s, waarna je administratieve taken oppakt. Na een korte werkbespreking vertrek je naar een van je projecten. Daar overleg je met de uitvoerders en check je hoe het met de monteurs gaat. De projecten waar je aan werkt zijn divers: van een nieuwbouwproject voor een woningcorporatie tot een grootschalige renovatie voor een VvE. Soms zijn het kleine klussen met een tiental woningen, de andere keer werk je aan projecten met honderden woningen. Jij bent de verbindende schakel en zorgt dat alles op rolletjes loopt. Verder houd je je bezig met:
- Technisch advies geven en de planning bewaken;
- De maatvoering en detaillering van projecten bepalen;
- Het aansturen van montageteams.
Wie ben jij?
Voor deze functie zoeken wij iemand met goede communicatieve vaardigheden. Jij bent tenslotte de schakel naar de klant. Je stuurt de montageteams aan, dus ook leidinggevende kwaliteiten komen goed van pas. Je houdt ervan om slimme oplossingen te bedenken en innovatief te werken. Ambitie om te groeien? Dat moedigen we alleen maar aan! Daarnaast breng je het volgende mee:
- Hbo werk- en denkniveau, in de richting van Bouw of Techniek;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring als projectleider in de bouw, kozijnmontage of een soortgelijke branche;
- Een rijbewijs (om met jouw auto van de zaak naar de projecten te rijden).
Wat bieden wij?
Jij leidt onze projecten in goede banen, daarom bieden wij jou op basis van een 40-urige werkweek:
- Een bruto maandsalaris van € 3.100,00 – € 5.000,00, op basis van jouw ervaring;
- Een auto van de zaak;
- 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld;
- Dienstverband van 40 uur;
- Een Microsoft Surface laptop en telefoon van de zaak;
- Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
- Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie
- Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
- In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.
Waar kom je te werken?
Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 200 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke- en expeditiekantoor. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als Projectleider ben je natuurlijk veel op locatie, maar ons pand aan de Haverstraat is jouw thuisbasis.
Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.
‘De afwisseling in het werk houdt het werk uitdagend en zorgt ervoor dat ik de hele dag op een positieve manier wordt geprikkeld. We hebben hele fijne collega’s, waardoor het heel prettig samenwerken is.’ - Werner Koelewijn, Projectleider bij Ploeg kozijnen
Wil jij bij onze Ploeg horen?
Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier.
Gesolliciteerd, en nu?
Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).
Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.
Tijdens het eerste gesprek maak je kennis met de coördinator van jouw team en de manager van jouw afdeling. We horen graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.