Tevreden klanten, snelle en goede herstelwerkzaamheden en een mooi eindresultaat. Dat is jouw doel als Servicemonteur bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep. In deze functie werk je iedere dag op een andere locatie, waar je naartoe rijdt in jouw elektrische werkbus van de zaak. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder!

Wat ga je doen?

Als Servicemonteur bij Ploeg kozijnen kom je iedere werkdag bij verschillende klanten over de vloer. Jij werkt de meldingen op het gebied van service en onderhoud af bij onze particuliere én zakelijke klanten. Of het nu gaat om een raam dat niet meer sluit, een deur die moet worden bijgesteld of om onderhoud op basis van het onderhoudscontract; jij zorgt voor een tevreden klant. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • Uitvoeren van herstelwerkzaamheden volgens de richtlijnen van het VKG Keurmerk;
  • Noteren, rapporteren en onderbouwen van jouw bevindingen op locatie;
  • Terugkoppelen van verbeterpunten en -voorstellen aan jouw team en coördinator.

Wie ben jij?

Jij bent zelfstandig en oplossingsgericht. Dat is ook wel nodig, want als Servicemonteur ga je zelfstandig op pad om problemen bij de klant te verhelpen. Daar ligt voor jou ook de uitdaging: ieder herstel zie je als een kans om de klant tevreden te stellen. Daarnaast:

  • Heb je ervaring als (service)monteur op het gebied van kozijnmontage/bouwtechniek;
  • Communiceer je makkelijk met klanten en collega’s;
  • Heb je ervaring met montage van kunststof.

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe service-talent. Daarom bieden wij jou op basis van een 40-urige werkweek:

  • Een bruto maandsalaris van € 2.780,00 – € 4.300,00 (op basis van relevante werkervaring);
  • Een elektrische Ploeg-montagebus van de zaak;
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, ook in te zetten buiten de bouwvak, plus 8% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een iPad en telefoon van de zaak;
  • Werkkleding van de zaak
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.
Sbb Beeldmerk

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 200 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als Servicemonteur is het zakelijke kantoor en distributiecentrum aan de Haverstraat jouw uitvalsbasis.

Door het succes van de afgelopen jaren zijn we hard gegroeid, maar is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. Dit zie je ook terug in onze cultuurwaarden: ‘Elke Ploeger is van waarde’, ‘Presteren met plezier’, ‘De kracht van kwaliteit’ en 'Mijn pakkie aan'.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier.

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek maak je kennis met de coördinator van jouw team en de manager van jouw afdeling. We horen graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Hilde van der Meer

Hilde van der Meer

Nazorg & Service Manager hvandermeer@ploegkozijnen.nl
Hilde van der Meer Nazorg & Service Manager
Als verantwoordelijke van de Nazorg- en Serviceafdeling werkt Hilde samen met haar team om klanten zo goed mogelijk te helpen in het klachtenproces. Naast het aansturen van het team houdt Hilde zich bezig met het verhogen van de kwaliteit van de producten en het proces.
hvandermeer@ploegkozijnen.nl
André van Velzen

André van Velzen

Servicemonteur
André van Velzen Servicemonteur
André heeft als Servicemonteur voor ieder probleem een goede oplossing. Hij is specialist in reparaties, houdt van een grapje en je maakt hem blij met wat lekkers bij de koffie.
Mindert Dijkstra

Mindert Dijkstra

Voorman Nazorg & Service
Mindert Dijkstra Voorman Nazorg & Service
Als Voorman Nazorg & Service en Servicemonteur kan Mindert bij jou op de stoep staan als er bijvoorbeeld lekkage of montageproblemen zijn. Met zijn sterke technische inzicht zet Mindert zich in om elk probleem te tackelen.